krzysiekl
2023-07-07 08:54
Jak teraz Modlin zacznie zarabiać to będzie miejsce na inwestycje.
Jeszcze musza zmienić politykę cenową by nie było to czyste promowanie Ryanaira, gdyż w dotychczasowym rozwiązaniu każda inwestycja w Modlin to po prostu inwestycja w Ryanaira. Więc w tej sytuacji niech Ryanair sam sobie inwestuje.
Jak taryfa w Modlinie nie będzie premiować tylko jednego wielkiego przewoźnika, tylko identyczne stawki będzie mógł uzyskać ktoś mały kto uruchomi tylko kilka lotów, to wtedy jest miejsce na inwestycje ze środków publicznych.
usuniety
2023-07-07 07:48
jony niebywały. 8 lat sabotowania Modlina przez pisowski PPL? Głosowania przeciwko inwestycjom, emisji obligacji, kredytom . Sabotowali rozbudowę terminala, budowę drugiego pasa, przystanku kolejowego i połączenia z Modlinem, itp. ,itd. Jony zakłada, że wystarczy wsparcie mediów aby lotnisko się rozwijało! Do Radomia shutle bus za darmo z Warszawy i Kielc, a do Modlina blokada linii kolejowej? Swoich udziałów 28% w Modlinie PPL też nie chce sprzedać, bo straciliby głos w radzie nadzorczej i wpływ na blokowanie inwestycji?
krzysiekl
2023-07-06 15:34
Rzeszów jest obecnie bardzo zatłoczonym lotniskiem (blisko granicy z Ukrainą, więc to ważny punkt na mapie transportowej).
Widać to także po cenie hoteli w okolicy lotniska w Rzeszowie: ceny są wyższe niż np. w Warszawie.
Druga kwestia, Rzeszów nie ma niekorzystnych bardzo niskich stawek dla w praktyce jedynej linii lotniczej obecnej na lotnisku Modlin czyli Ryanaiera.
Niebywałe, ponad dekadę funkcjonowania, miliony pasażerów, sukces goni sukces, wsparcie mediów, branżowych a tu "nie wielka" strata i... kupa winnych. A taki malutki Rzeszów miliony zysku! Może więc pytanko do konkurencji - jak oni to robią?