Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_b58bf
2020-02-13 09:40
Cały LUZ. Chwalą się nowymi połączeniami, a w tym samyn czasie tracą inne połączenia z większym oferowaniem (2x do LTN). Znowu będą spadki?
@gosc_46265
Ceny urealnione? To i tak 3-4 razy drożej niż w6 do DTM czy fr. Te ceny na tym kierunku są stanowczo za wysokie. I POZ czy szy stracili te kierunki niedawno a nie 5 lat.
pablakiss
2020-02-12 21:39
@smolip67 ..Siemasz stary Jestem ..czytam codziennie.Dalem Ci odetchnać.Ale przyznaje fakt ze prezes robi co moze.. ale mieszkancy Lubelszczyzny wola do Antwerpi 20h busem jechac .
gość_05ea5
2020-02-12 21:20
a wkrótce GDA od LOT na wakacje
gość_5bfdf
2020-02-12 20:25
smolip67 skąd info? W systemie rezerwacyjnym wciąż jest do LTN 9 lotów
gość_1b4ab
2020-02-12 19:12
@gość_e925a: Lublin to miasto KULu, ale i Palikota!
smolip67
2020-02-12 18:19
gość_a38e0; Nie Prezes bo on jest z klucza politycznego tylko Dyrektor Dylczyk.
I tak przy okazji Wizz od czerwca zmniejsza ilość lotów z LTN-LUZ z 9 na 7 lotów do końca S20. Ale to i tak dobrze Praga,Oslo i Stavanger całkiem tracą loty z LTN. Ale to żadne pocieszenie dla Portu Lubelskiego.
zobacz link
gość_a38e0
2020-02-12 17:54
Błagam przestańcie pisać, że dane połączenie nie wypali, bo było już takie 5, 10, 15 lat temu i się nie utrzymało. Szczególnie biorąc pod uwagę, że w 2019 polskie lotniska obsłużyły dwa razy tyle pasażerów co w 2013. To, że DUS nie wypalił kilka lat temu w POZ czy GDN nie oznacza, że nie dałby rady teraz, co pokazuje WRO.
smolip67: Dlatego uważam, że lubliński prezes marnuje się w aktualnym miejscu pracy. Ściąga różnorodne linie, niektóre o zerowej renomie jak Bravo, ale też EasyJet, o którym marzą wszystkie regionale oprócz KRK, teraz EW, baza Wizza też była. Że nie wychodzi, to kwestia potencjału, który jest po prostu zbyt mały. 5 zmywaków + IEV to na tą chwile wszystko co ma uzasadnienie. Ewentualnie jeszcze charter do AYT. TLV aż strach myśleć jakie ma obłożenie, WAW kwestia sporna, przy LF 65% nie ma ekonomicznego uzasadnienia. Jak pojedzie pociąg i skończą S17 to będzie do zamknięcia.
gość_46265
2020-02-12 17:40
Ceny już sa urealnione. Nie podniecajcie się cenami pierwszymi minutami po ogłoszeniu, kiedy jeszcze nie było załadowane w systemach.
Dzisiaj juz jest ~80-100Euro RT
gość_38707
2020-02-12 17:21
Wkurzają mnie komentarze POD KAŻDYM POSTEM nie ważne czy to RZE, KRK czy LUZ to zawsze ktoś musi napisać o Poznaniu dlaczego nie tam a dlaczego a dlaczego. POZnaniaki wypisując takie komentarze nie zwrócicie na siebie uwagi. Eurowings wybrał LUZ, LOT wybrał RZE i tyle w temacie. Zamiast się cieszyć, że coś z Polski lata, że coś się otwiera to wy piszecie ciągle dlaczego z Poznania nie. Odnosząc się do tematu, brawo LUZ! Nie jestem ekspertem ale połączenie będzie trudne do utrzymania z kilku powodów. Najważniejszym powodem to BARDZO wysoka cena oraz ta środowa godzina przylotu do Kolonii.
smolip67
2020-02-12 16:55
pablakiss; Witaj dawno Cię nie było na tym forum? My już uodpornieni na te nowości i po roku kasowanie. Oszukujemy się i robimy z siebie idiotów że to może tym razem wypali. Niech wystartuje i polata po niebie Lubelszczyzny,zawsze to coś nowego. Ale sam przyznaj że zarząd(dyrektor Dylczyk) ma talent do ściąganie nowych przewoźników na LUZ. A że nie wychodzi no to już inna kwestia.
gość_181f2
2020-02-12 15:52
POZer: tyle, ze Eurowings już w Poznaniu był i jakoś zbyt długo mu się to nie opłacało....
pablakiss
2020-02-12 14:06
Jak można ,rok po roku tak drwić z lokalnych mieszkańców. Oczywiscie lokalni fan boye nie są dłużni i uaktywniają sie ze zmożoną mocą i sami z siebie robią idiotów, oszukując się. Nawet mi już nie jest Was szkoda :) .
gość_b0905
2020-02-12 13:36
No rzeczywiście warto się wstrzymać z opiniami, ale tragiczny rozkład + wysokie ceny biletów gdzie lcc latają z całej Polski do tego regionu kilka razy taniej nie wróży dobrze. Anulacje z innych lotnisk do DTM Duś czy cgN wskazują że to nie jest prosty kierunek dla linii lotniczych. Ciężko się spodziewać by to wypaliło.
Gratulacje dla LUZ, w POZ sciagniecie Eurowings to juz za duzo jak na moce włodaży.... albo i checi.
Pokazali na stronie raport wg którego z roku na rok sukcesy coraz wieksze. Propaganda sukcesu. Masakra, jakbym ogladal TVP INFO
lysypiotr76
2020-02-12 13:10
Przykro pisać, ale to kolejny ,,eksperyment" władz lotniska. Samo lotnisko przyznało kiedyś, że potencjał połączeń poza tzw ,,pewniakami" czyli połączenia LCC dla pracujących rodaków na wyspach jest mały. 1-2 rotacje w tygodniu są z góry skazane na niepowodzenie, sytuacja była do odwrócenia w momencie usadowienia bazy Wizz. Wtedy nawet jeden samolot mógł rozwinąć siatkę wykonując połączenia do kilku miast.
gość_f2205
2020-02-12 13:07
Bardzo fajnie Lublin!
Pozdrowienia od Wstretnego Niemca z Berlina.
gość_e925a
2020-02-12 10:37
Do tych wstrętnych Niemców z miasta KUL-u?! Wstyd! Jakie to szczęście, że Polexit tuż, tuż!
gość_6c19f
2020-02-12 09:04
gelek83 nie nie jestem specjalista...latam tylko z LUZ...i mam nadzieję, ze zdąze poleciec eurowingsem z LUZ - w ostatnich 2 latach wiecej zamkniec było niż otwarc na LUZ wiec jest mozliwośc ze nie zdaże skorzystać z tego polączenia. BTW kilka nowych kierunków (z przesiadką ) sie otwiera dzieki temu połaczeniu- nie tylko z EW.
Wysyp samych lotniczych specjalistów na forum . Połączenie jeszcze nie wystartowało, aż już je zamknęli.
gość_13540
2020-02-12 08:05
2 x w tygodniu ? Kolonia ? W niedziele ? Żałość. Zainteresuje ew. gastarbeiterów, którzy chcą zapłacić max 100 PLN za lot powrotny. Ciekawe ile do tego dealu dopłaca samorząd z podatków biednych ludzi ? Żałość !